onsdag, mars 31, 2010

Suddiga foton - sent om"cider".......;)

Här bjuder jag på lite suddiga foton som Mia tog denna underbara kväll - det är bara jag som inte fått tummen ur o publicera dom...


Nu har jag ju inte frågat alla "flickorna" om lov att visa dessa.....

Men tror nog inte om jag känner dom alla rätt att dom har något emot det...


Det är ju som sagt ganska suddiga foton o det kanske är mest till fördel...










Som sagt - detta kan vi plocka fram ur minnets skafferi när vi behöver bli lite glada nå´n dag =O)

7 kommentarer:

  1. Sååå snygga!! Och vilka dansmoves!?

    Huvudsaken är att ni hade kul - sen att man ser halvlöjlig ut det får man bjuda på..

    Glad Påsk på er!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder, även om de var suddiga så ser man hur kul ni hade det :-)

    SvaraRadera
  3. Såååå kul! Vi får göra om det snart!!!!! LOVE YOU
    Mia E

    SvaraRadera
  4. åhh va härligt det swer ut, ha en underbar påsk..
    puss Bibban

    SvaraRadera
  5. Det ser väldigt mysigt och trivsamt ut.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder! Ja förutom den på mig då.....snett under ifrån! Det är förbjudet att fota i den vinklen!!!
    Men kul hade vi! Krambanan Mia K

    SvaraRadera
  7. Hihi Mia! Jag veeet att det är förbjudet men liiite olydig får man va!!!!!!
    KRAAAAAAM!!!!!!!!!!

    SvaraRadera