söndag, mars 14, 2010

Efter en kväll med goda vänner =O)

Vad har tant Inna gjort idag då????

ABSOLUT INGENTING!!!!!!!

Så trött så trött som man bara kan vara när man varit på tjejfest eller tantfest eller vad man nu ska kalla det!!!

I morse vaknade jag tidigt o kände att jag behövde Alvedon och en promenad...

Hamnade hos Tine som bjöd på kaffe o lite bus med hennes ljuvliga barnbarn Liam...Tyvärr var ju tant Inna lite "trött" idag annars älskar jag ju att få en anledning att leka (mina barn har ju liksom blivit lite stora för att leka...) så nästa gång ska jag va lite mer på hugget så vi kan leka kurragömma lite längre!

När jag promenerar nu med onda (som ändå blir bättre o bättre, kunde t.o.m dansa lite igår!) knäet så känns det lite fånigt...hade man haft kryckor så syns det liksom varför man går som....ja jag ska nog inte säja vad Jesper tycker det ser ut som men ILLA går jag iaf...men nu skulle man nästan vilja ha en liten skylt "jag har nyopererat knä" så folk fattar varför man linkar omkring som en nittioåring...

På tal om skylt...
Lotta hade en bra idé igår när denna tjejkväll skulle gå av stapeln - varsin liten skylt att hålla upp när man vill säga något....

Ja det kunde varit på sin plats kan jag säja!!!

Tänk er själva - sju kvinnor som inte setts på länge, de flesta av oss iaf, som dessutom alla tutar i sej vin, alla har vi ju såklart mycket att berätta, så det händer ju HELA tiden att vi avbryter varann, tappar tråden o kommer in på annat o.s.v
Sen såklart dessa hysteriska skrattanfall!!!!!

SÅÅÅÅÅ HIMLA KUL - på en skala 1 - 10 måste det bli....minst 11!!!

Men tro´t eller ej - vi kan faktiskt prata allvar också - det behöver man ju en liten dos av med emellanåt...

Men så åkte karaoken fram.....

Ja vad ska man säja...
Går nästan inte att återge, ni får gissa resten............!!!!!!!!

Hur som helst slutade det med att Måns som lovat att hämta, så Gunnar (som så snällt lovat att agera taxi hem) skulle slippa åka två vändor, ringde när klockan var över två o undrade om han kunde komma för han började bli trött....

Klockan två på natten.....då ska väl tanter sova....

Vi hann faktiskt med ett par sånger till innan han kom!
O Kramar som skulle räcka tills nästa gång vi ses - bara det tar ju en stund vetja!

Klockan blev som sagt närmare halv fyra innan jag kom i säng, Måns o jag körde nämligen hem Ella också som hållt Måns sällskap ikväll ( alltid lika kul att få träffa våran lilla Ella...;) till Vaggeryd.

Ja - nu kanske ni förstår varför det inte varit så mycket aktivitet här hemma idag.....

Mia, Annelie, Monica, Susanne, Lotta, Mia (nej jag vet att jag kan va vimsig men det SKA vara två Mior...;) jag kan inte säja det nog många gånger - TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL !!!!!!!
Det är en sån man kan "plocka fram" o tänka på om man känner sej lite trött o nere nån dag...

Nu vänter jag bara på foton Mia!!!

Nu ska jag logga ut för ikväll, eller förresten, lite "ska bara" kanske det blir innan läggdax - kanske lite Facebook o lite titta till "grannarna" o se hur deras helg varit!

Mammas lilla tjocka katt har varit ute sen tidigt i morse o kom äntligen in nu så han ska pysslas om lite med mat o kel!

Vi ses! Kramelikram sålänge!

3 kommentarer:

  1. Verkar som ni hade en KUL kväll, vi var hos syrran i helgen och borde väl varit uppe o umgåtts rätt länge eftersom vi inte ses särskilt ofta..... men båda gubbarna ville sova ungeär kl tio!!!! Det blev tidiga morgnar istället...
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jaaa det var så skoj! Tänk va lite goa vänner kan göra!
    Kram Mia
    Ps Det var taccomys i fredags "kanveta". Jag tyckte iaf om att läsa det!

    SvaraRadera
  3. Underbart!!!! Massvis med kramar! Mia E

    SvaraRadera