torsdag, mars 25, 2010

Kommentarer, våren o min underbara son!!!!

Åhhhh vad GLAD jag blir när jag loggar in o det ligger 9 kommentarer (alla lika positiva o uppiggande!!!) o väntar på publicering!

Jag som ändå känner att jag inte är nån riktigt "bra" bloggare just nu (hur nu en sån ska va...???) o tänker att jaja, jag får väl skylla mej själv om folk glömmer bort mej när jag inte uppdaterar så ofta...

O så finns ni där iaf!!! Härligt!!!

Nå´t annat som är härligt är att våren börjar komma mer o mer...
Fortfarande kallt när jag traskar till jobbet men det kanske inte är så konstigt när jag går hemifrån halv 6...
På hemvägen idag var det riktigt skönt! Varken mössa eller handskar behövdes!!!

O så är det så kul att gå hem, träffar ofta nån trevlig människa på promenaden, så har jag äntligen fattat var Maritha o Åke bor så jag kan vinka till dom när jag går förbi!!! "Gamla" goa grannar, kul!!!

Så till det bästa av allt...

Nästan hemma ser jag en lång (ganska snygg faktiskt om man kan säja så om sin egen unge, tror han brås på mej;) kille som går ut från sin kompis lägenhet (nära nära bor vi nu till sonens lycka!) med gitarren i högsta hugg, spelar när han går, o vem är det om inte min underbara Jesper!!!
Lycklig över att gitarren är fixad med nya strängar o stämd av Robin...

Tänk om mormor Elvy kunde se hur mycket han gillar att spela både gitarr o trummor...

Men det gör hon nog...

Nu sitter han här bredvid mej - den där underbara.....han vill åt datorn... o nu retas han också...jag skriver för sakta!!!!

Jag loggar UT!!!!!!!

KRAM!!!

1 kommentar:

  1. Visst är han underbar, din yngste son!!! Den äldste, lika underbar!!!
    Kram
    Mimmi

    SvaraRadera