tisdag, mars 23, 2010

En regnig tisdag bara


Två lugna dagar på jobbet - eller nej nu sa jag fel - HELT fel!!! Det har varit mycket att göra på jobbet men jag tänkte på skratteriet!!!
Kan bero på vädret, grått o mulet, regn...
Kan också bero på att jag har bytt placering så jag o Karin är lite längre ifrån varann......!!!

Benet blir bara bättre o bättre! Nu känns det mycket bra när jag är igång, det är värre när jag sitter eller ligger, ja på nätterna har jag ont, men tror det är "träningsvärk" eller nåt...

Denna veckan siktar jag på att promenera både till och från arbetet o det ska bli en sån bra vana så alternativ inte är att tänka på!
Fast nån bil har jag ju ändå inte så det alternativet finns ju inte ens...

Men idag var jag "duktig" o tackade nej till lift hem! Trots att det var liten aning frestande då det regnade....men jag tvekade bara en halv sekund innan jag sa nej, så det så!
Lite regn har väl aldrig skadat nån! Ja om man inte är snögubbe då...eller en sån där söt liten "Gremlins" om ni minns...?

Ikväll blir inte tant Inna uppe sent - så trött så trött....
Har haft en trevlig pratstund med goa svägan Eva, pappsen ska jag ringa med o sen har jag inte mer på min "to do list" idag!
Skönt...

Sköt om er så länge alla goa vänner!!!

3 kommentarer:

  1. Jag trodde figuren var en sån där luring som sitter på ena axeln och lurar dig att inte promenera..pssst ta bussen istället;)))

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är. Själv slåss jag med min inneboende lathet/sjukdom för att orka ta mig ut på promenader varje dag...

    SvaraRadera
  3. Hihi - söta ni e! Det är inte så lätt att ta bussen i lilla Skillingaryd...om man inte ska till stan eller så...och så är det bara två kilometer till jobbet så jag ska nog fixa det...;)
    Kram!

    SvaraRadera