måndag, mars 29, 2010

Kvalitetsumgänge med tonårsson!


Mamma Inna kommer hem från jobbet
Sonen ser hur trött o seg mamman ser ut där hon säckar ihop på kökssoffan efter maten
Han föreslår att hon (mamman alltså) vilar en stund medan han gör ett skolarbete o sen ska vi titta på en film ihop
Mamman blir så glad så glad som en mamma bara kan bli när en sextonåring väljer hennes sällskap frivilligt!
Sover gott en timme
Blir väckt med kaffe
Tittar på en rolig film med underbara Heath Ledger
Nu sitter jag här medan han dansar runt i köket till Abba med ansiktsmask!!!
Guben o äldste sonen jobbar o sliter i Gnosjö
Snart är det påsk
Nu får jag inte sitta här längre, Jeppe väntar på sin tur

Hejdå alla glada!

4 kommentarer:

  1. Göra något tillsammans med sina tonåringar - underbart. Jag är lite äldre och umgås med mina tonåringar - mina barnbarn.
    När det kommer på chatten Hej,kan vi ses i veckan, då blir farmor glad.
    Ditt inlägg om kulor har jag läst, låter intressant, jag ska googla om det.
    Ha det så bra önskar
    Viola

    SvaraRadera
  2. Tonårspojkar är nog alla mammors svagaste punkt. De är underbara när man får dom för sig själva <3

    SvaraRadera
  3. Men gud så härligt, vilken son du har, bara att säga grattis, en sån goding!

    SvaraRadera
  4. Jaa visst är man lite svag för di där barna.....;) Kul med ett nytt "ansikte" här hos mej - ska titta in i din blogg nu Viola!

    Ha det bra alla!

    SvaraRadera