torsdag, mars 11, 2010

Nu e tanten på banan igen!!!


Åh va skönt det känns nu.....:)

Har fått igång internet "på riktigt" igen...
Spotify spelar vackert för mej - just nu är det John Lennon!

Sitter vid min lilla (nej Måns är det visst men iaf - han är ju min "unge" så det räknas väl?) dator o pickar...

Mammas lilla tjocka katt ligger bredvid mej på kökssoffan o sover så gott. Han har funnit sej tillrätta nu i lägenheten o t.o.m vågat sej ut några gånger!!!

Första gångerna bar vi ut honom, han stretade emot allt han kunde! Det var sååå otäckt med alla hus o en massa andra otäcka katter överallt!!!

(Måste parentesa lite - nu sjunger Rod Stewart Baby Jane o vips är jag tillbaka på flatenbadets camping o sommarjobbar o denna låten spelas i Jukeboxen!!!)

I lördags släppte Björn ut honom (tillbaka på katten...) vid fyra på natten för han VILLE ut (så sa Björn iaf men det KAN ha varit för att vi andra såg lite hotfulla ut kanske...) o så kom han inte tillbaka förrän vid sjutiden på söndagskvällen...såg välmående ut, lite trött o hungrig såklart men skönt att han hittade hem igen...

Hmmmmmmm - min första bloggkväll på länge.......vill nog börja med att titta in hos alla mina bloggrannar - har saknat er!!!



Hittade ett bra ordspråk när det gäller detta med musik som kan spela på så många strängar....

"Musik renar själen från vardagens damm"

Nu spelas "Guardian Angel" o vips är jag på tjejsemester på Gotland nån gång på 80-talet.......... =O)

Ses i morron gott folk!!!

4 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaks! Du är saknad!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack söta!!! Det var kul att se dej med, du gör mej glad =O)

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka till "verkligheten"! *s* Har saknat dig :-) Kanske ska titta in på riktigt nån dag och tjöta lite, vore kul! Kram

    SvaraRadera
  4. "på riktigt" vore sköj Bitte!!! Du är sååå välkommen!
    Kram!

    SvaraRadera