söndag, juni 10, 2012

Summering av härlig ledighet!

Varit ledig sen nationaldan! Fem dagar! Så gött!!!

Nu sitter man här och det är söndag igen...
Men visst känns det att man varit lite extra ledig!

Har haft några härliga dagar i alla fall!

Fick den äran att följa med goa familjen Storck till Bratteborgs ridskola där Linn red sin allra första hopptävling!
Hon var så duktig så! Mamma o pappa var mest nervösa!;)

Detta med hästar smakade ju mer så Karin och jag var ute o tittade till gamle Pondus som en gång i tiden var min lilla ponny!

Har promenerat med Mickan och varit hos henne på fredagsmys med Anki och Annelie! Det bidde god paj, gott vin o en massa prat o skratt förstås!:)

Lördan tillbringade jag i Huskvarna hos sönerna - mysigt förstås :)
Måns tog sällskap med mej hem på kvällen för han jobbar idag. Jesper och Niklas har varit här i eftermiddag och fixat med musik till studentfesten som närmar sej med stormsteg!

Så denna veckan behöver jag inte "grunna" på sysselsättning precis!

Så här stolt var Linn med sin fina rosett efter felfri runda!





Här är Karin på språng i hästhagen!





Här gosar jag med Pondus lite :)





Avslutar söndagen med att sitta uppe alldeles för sent o glo på TV! Men det var faktiskt en riktigt mysig romantisk film på trean som inte gick att slita sej från...men NU ska jag sova!!!

Natti natti!


2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder.
    Skönt med lite längre ledighet.
    Önskar dej allt gott.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Undrar vem du är som skriver? ;)

    SvaraRadera