söndag, juni 24, 2012

Hosta - Skratt - Godis...

Tillbringat mer än halva dan i sängen igen...

Hostar o är hängig...

Måns och Jesper kom till undsättning!:)

Måns stack iväg till jobbet ganska snart, hann bara sprida ut sej lite innan han försvann...
En strumpa här, ett par tidningar där (ca ½ meter från tidningskorgen...) ett par mjukisbyxor där ("här o där" är oftast golvet...) en blöt handduk efter duschen på en dörr (inte på handdukshängaren med värme...?) o lite annat smått o gott...

"Vi älskar han precis som han är" som Emils mamma sa...;)

Jesper fixade goda köttfärssåsen med smarrig sallad till oss, sen roade han mej med att visa roliga klipp på YouTube så jag skrattade nästan ihjäl mej!!!

Skrattade så jag skrek till slut och då blev ju hostan bara värre, när stackars pappsen ringde kunde jag knappt prata!

Vi kollade bl.a en del Monty Python-klipp och dom tröttnar man ju aldrig på! Iaf inte vi!

Men här var nog det som var värst idag!!! Jim Carrey i filmen Ace Ventura

Helt hysteriskt roligt!!!

Så mutade jag Jesper att gå och köpa lösgodis till sin lilla sjuka mammi (för godis hjälper ju...) innan han försvann upp till Micha!

Så här sitter jag nu...
Äter godis...

Har redan efter några bitar ångrat mej och funderar på vad det är som gör att jag inte kommer på det förrän efteråt när jag VET att det är så det känns efter några bitar - då kunde jag låtit bli!!!!!!!!!!!!!

I morgon är det måndag igen...

10 arbetsdagar kvar till SEMESTERN!!! :):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar