lördag, juni 23, 2012

Lite gnällig idag...

...men bara pyttelite...

Har jätteont i halsen och hostar...det började i måndags och blir bara värre...:(

Men som sagt - ska bara gnälla pyttelite, det finns dom som har det värre!!!

Har en massa saker att INTE gnälla över utan vara mycket GLAD över!!!

Varit lediga från jobbet sen i torsdags, det är inte så dumt! (Synd bara att man går och blir förkyld just då men...skulle ju sluta gnälla...)

Torsdagen blev en bra dag då jag mest umgicks med dom fina pojkarna mina!

Vi åt sill o potäter o jordgubbar - mums!
Måns jobbade nämligen på självaste midsommarafton och Jesper skulle fira med kompisar så det fick bli en liten tjuvstart!

Mickan gjorde oss sällskap till jordgubbarna och en mycket bra film, "Den bästa sommaren" med Kjell Bergqvist, har ni inte sett den så måste ni bara göra det! Helt underbar är den!!!

Midsommarafton blev mycket mysig!
Gick bort till Anki där vi åt goda sillunchen med nubbe såklart!
Ankis son Sebbe gjorde oss sällskap och senare fick han vara bartender! Ojoj vilka goda drinkar det blev!
Vi fick ju klara den biten själva sen för han försvann iväg på fest med kompisar.
Hampus fick vi också nöjet att träffa en stund innan han for iväg för en midsommarhelg med flickvännen :)

Annelie och Mickan dök upp lagom när grillningen var klar så det blev en lyckad kväll med god mat, god dryck, många glada skratt såklart!
Tyvärr klarade min hals inte detta så länge så framåt 10-snåret gick jag hem.

Tack mina fina vänner för en jättetrevlig midsommar!!!

När Måns kom hem från jobbet i morse fick mamman frukost på sängen - OK jag bad om att bli lite ompysslad så det var väl inte direkt en spontan grej men det "gills" iaf - så det så!!!:)

Nu har han varit och handlat åt sin lilla mams också så han ligger på plus!
Han och lillebror åker upp till pappa nu så jag kommer nog bara att röra mej lite lugnt här hemma idag...mest sängläge känns det som nu...

Ha en fortsatt skön midsommarhelg alla glada!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar