fredag, december 17, 2010

Mest gnäll

Vilket ord förresten..."gnäll"......

Sitter och lyssnar på min "vemodslista" på Spotify...

Ja, jag brukar ju vara positiv för det mesta som ni vet men nu gnäller jag lite iaf...

Jespers rum är tomt...

Eller inte helt tomt, några riktigt stora dammråttor, eller änglatofflor som ju är ett finare namn, lämnade han kvar!;)

Tycker faktiskt att t.o.m en positivitetsminister kan få gnälla lite när:

Yngste sonen har flyttat från sin lilla mammi

Jag är jätte JÄTTE förkyld trots att jag vräker i mej honung, vitlök (= jag stinker) , echinagard, c-vitamin m.m

Mina bekymmer som jag skrev om här i oktober är kvar så blodvärdet är kass, som tur är ska jag opereras snart så jag slipper detta eländet...

Jag vägde 72 kilo i morse

Jag har ingen marabou choklad hemma...

Ja ni ser ju själva! Det är nästan lite synd om mej va!!!!!!;)

Kram i alla fall!;)

3 kommentarer:

  1. Ibland måste man få tycka synd om sig själv lite. Gråta en skvätt, och tänka "att ingen förstår mig".

    Sedan brukar man må mycket bättre och allt flyter på igen.

    Själv bestämde jag mig när minstingen flyttade att nu börjar MIN tid. Den tid då jag kan göra precis det jag vill, och inget mer.

    Och vet du vad???

    JAG ÄLSKAR DET!!!

    Och det var inte svårt alls att falla in i det hela :)

    Försök få du se.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Klart att man måste få tycka det är ledsamt när barnen klipper navelsträngen. Det är värst i början och ännu väre när den yngste ger sig iväg. Jag har upplevt det tre gånger.
    Men det är ju tidens gång och vi mödrar får kanske tid att tänka på oss själva - inte alls så dumt.
    Trevlig 4:de advent.
    Viola

    SvaraRadera
  3. Läste inte detta förrän nu - och nu är det väl försent med chokladen?? Annars hade jag kommit förbi med den på en gång....skönt att förkylningen iaf har gett med sig.

    GOD JUL!

    SvaraRadera