måndag, december 20, 2010

Gladare idag! :)

Vet att det är måndag!

Men jag är iaf en gladare Inna än i förra inlägget! :)

Förkylningen börjar ge med sej.

Jag har så många underbara vänner, fick goa värmande kramar på Hemköp av just såna fina vänner!

Har just pratat med systera mi i Karlskrona och det är alltid uppiggande!

Har också pratat med Jesper, inte för att han längtar ihjäl sej efter mamma men jag fick iaf höra hans röst...;)

Det är bara två (knappt) dagar kvar på jobbet sen har vi ELVA lediga dagar!

Ligger bra till inför flytten - har packat mer än hälften känns det som...

Jenny var så söt o hämtade mej efter jobbet och vi tittade bort till lägenheten där min nya hyresvärd Samuel grejar för fullt! Badrummet är nästan klart o det blir såååå snyggt!!! :)

Ikväll ska jag titta på sista delen på favoritserien "Våra vänners liv" - kommer att sakna dom sen...som när man avslutar en riktigt bra bok ni vet!

Nu ska jag packa sista kartongen sen får jag snällt fråga grannen under mej om hon har fler att låna ut...;)

Kramelikram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej, nu försöker jag en kommentar igen...det krånglar ofta, när jag försöker...Igår blev det heltokigt, hela denna sidan försvann!
    Men så härligt att du känner dej gladare o piggare. Det blir faktiskt bra, efterhand...när barnen flyttat. Man tror inte det, men det kan också faktiskt kännas skönt att rå sig själv på ett helt annat sätt...
    Du ska se, det BLIR bra!
    Ha det gott! Och om vi inte "hörs" av mera innan jul:så EN RIKTIGT GOD O GOTT NYTT 2011 önskar jag dej o de dina. Kram Lena kusinen

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att du mår ättre idag!!

    Bra att du påminde mej om våra vänners liv! Gött att de finns svt play så man kan titta på de nu!!
    Stor kram till dej härliga Inna!♥♥

    SvaraRadera