söndag, december 05, 2010

Söndag kväll bara...

Snön ligger vit på taken...

Det är fint ute nu!

Men lite bökigt att flytta i snön...

Nej, min flytt är inte igång ännu, mer än att jag börjat packa lite smått...

Mikaela däremot håller ju på att flytta in i tvåan härunder, jag hjälper henne att bära så idag har vi kört det sista från förrådet.

Målar o grejar gör hon själv, som ni ser på bilden här så går hon in för det till 100 % - jag gick o pysslade i köket när hon kom in efter att ha slipat väggarna och såg ut på detta vis - hon hade ju ingen aning om det själv så hon såg undrande ut när jag flabbade hysteriskt åt henne!!!



Precis som ett troll!!!:):):)

Skrållan roar (eller ja roar och roar, lite irriterande är det ju men svårt att bli arg på en så söt katt...;) oss på nätterna med sina plötsliga rusningar omkring i lägenheten så mattorna far!

Och så detta spatserande PÅ oss när vi sover!!!

Nu väntar jag bara på "Starke man" sen blir det tidig sänggång!

Ha en skön söndagkväll alla goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar