tisdag, december 21, 2010

God Jul ! :)



Här kommer en liten julhälsning till alla mina goa vänner!

Skickar inga julkort alls i år (kors i taket!) så det blir "näthälsning" istället!

Hoppas ni alla får en underbar Julhelg och njut av goda maten, glöggen, godiset, Kalle Anka och glöm för sjutton inte "Kan du vissla Johanna" - nästan det bästa på hela julafton! :)

Själv sätter jag mej på tåget till Karlskrona i morgon bitti och firar jul med pappsen och systera mi, Mimmi o hennes Mats, det ska bli så mysigt!

Kommer såklart att sakna mina fina pojkar väldans mycket...
Men vet att dom kommer att få en minst lika mysig julafton med sin pappa! :)

2 kommentarer:

  1. Önskar dej detsamma! Vill du också krama om Eve från mig, har skickat julkort, men det kom tillbaks "adressat okänd". Då kom jag på att det skulle väl stått Edvin på kortet! Försöker igen, men det kommer väl fram efter jul...
    Ha det riktigt skönt med dina nära, o ch njut av julen! Kram Lena med familj

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma fina Inna!!♥
    Kram K

    SvaraRadera