söndag, november 14, 2010

Väntar på sönerna

Sitter o fördriver tiden vid datorn (ovanligt;) medan jag väntar på att Jesper och Måns ska dyka upp efter Jespers hockeymatch.

Har tänt lite ljus här hemma, älskar att tända ljus denna mörka årstiden!

Sen om pojkarna lägger märke till det är jag inte säker på...eller rättare sagt är jag ganska säker på att dom INTE gör det...

Älskar dom precis som dom är som Emils mamma sa...;)



Måns



Jesper



Vi hade en praktikant på jobbet i veckan, Elin från särskolan här i Skillingaryd.
Hon stortrivdes hos oss och ville helst komma på måndag igen!!!

Tack för denna veckan Elin - vet att mina jobbarkompisar också tyckte det var kul att ha dej hos oss! Så mycket glädje!!!
Alla dessa plåtdetaljer vi ser dag ut och dag in - hon tyckte dom var såååå fina!!!

Hon gillade också att åka med på min truck och TUTA!

Härligt!



Här hjälper Elin Karin att märka upp gods som ska skickas!

Ha en skön söndagkväll alla goa vänner!

3 kommentarer:

  1. Du har då stiliga söner, måste jag säga!

    SvaraRadera
  2. Härligt att få sällskap av sönerna! Här hemma uppskattas för tillfället levande ljus väldigt mycket, speciellt på morgonen!!;-)
    Ha en mysig kväll!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Tack!:)

    Ja visst är det mysigt att tända ljus - o snart får vi ta fram staken i fönstret också!!!:)

    SvaraRadera