söndag, november 07, 2010

Så mycket bättre!

Sitter och njuter av morgonens andra mugg kaffe med MYCKET mjölk i...!:)

Till första muggen blev det stekt bacon, äggröra och ett knäckebröd med ost, mums!

Igårkväll var jag hos Micka och Måns, vi (inte Måns, han satt med en egen film på datorn och hörlurar i, vi hörde bara hur han skrattade till emellanåt:) tittade på "Så mycket bättre" på 4:an.

Har fastnat för det programmet, underhållande verkligen!
Så härligt att se hur dom blandar så olika artister som har bildat ett toppengäng och verkar ha så kul ihop!
Så gör dom varandras låtar så himla bra på sitt eget sätt!

Har ni inte sett det så tycker jag ni ska kolla!!!

Igår blev båda jag och Micka lite överraskande svaga för kvällens huvudperson Petter! han är ju riktigt charmig!
Just därför väljer jag att lägga in när han sjunger Di-Levas låt här!

En annan sak jag tänker på när jag kollar såna här program - en härlig känsla när man känner att man inte fastnat i att bara lyssna på och gilla en sorts musik utan kan ta in lite nytt, gammalt och lite annorlunda saker!

Känns på nåt vis som om man blir bättre på det med åren...

Nå´n som håller med? :)

Stor Kram på er alla goa människor och ha en underbar söndag!

1 kommentar: