lördag, november 20, 2010

Fantiserar...

Har vinkat av min gulliga lillebror och hans minst lika gulliga fru och dotter!!!
Sonen Adam var inte med denna gång men han är också gullig!!!

Dom kom igårkväll, när man hälsar på en fattig syster har man med sej PIZZA och VIN!!! Snacka om syskonkärlek va!!!:)

Lyckades också hålla mej vaken till 23:45!!!!!
Måste bero på det trevliga sällskapet!

Vi tittade på Idol såklart och är väl ganska övverens om att JAY måste vinna!!!!!!

Så pratade vi om allt mellan himmel och jord med förstås!

I morse var lillebror så snäll och följde med mej o handla, körde vagnen så snällt så jag fick bara plocka i...packade i varorna i kassar gjorde han också! Så snäll var han minsann inte alltid när han var liten!!!;)

Nu har dom som sagt åkt igen och här sitter jag och lyssnar på Caroline af Ugglas och hennes underbara musik, för att inte tala om texterna!!!

Har ju alltid varit bra på att fantisera...
Nu när jag jobbat på kontoret en vecka igen och tycker att det är så skoj och i samband då med detta Helsingborgsbesök sätter det igång igen...

Kanske skulle man söka nåt jobb i Helsingborg???
Nu när livet ändå förändrats så...
Snart bor jag själv i en tvåa, Jesper flyttar med pappsen...
Skulle jag inte kunna börja om helt på nytt i denna underbart mysiga stad där jag har en familj som jag älskar!?!

Jaa såna här fantasier har ju funnits innan...

Får väl ta en dag i taget och se vad som händer i livet...
Måste nog låta allt detta som händer nu ta sin lilla tid...

Just nu ser jag fram emot en lördagskväll alldeles för mej själv! Det är verkligen så himla skönt att sitta ensam vid TVn o bara mysa...

Ha en toppenhelg alla goa vänner!

Kramelikram på er!:)

1 kommentar:

  1. Helsingborg är väldigt trevligt! Nära till Danmark också.
    Varför inte ta steget och flytta...?
    Ha en bra lördag!

    SvaraRadera