torsdag, maj 24, 2012

Jespers bal !!! :)

Åh va jag är uppskruvad av denna härliga soliga eftermiddag!!! Hur ska jag kunna varva ner och somna ikväll tros...;)

Tog bussen in till stan vid ett-tiden där Måns o jag möttes, vi åt en bit mat o hade mysigt innan vi traskade bort mot Stora Hotellet där då balen för bl.a elever på Per Brahe skulle gå av stapeln!

Pernilla kom dit med sina goa flickor Wilma och Tuwa!
Zita, Annika, Eva, Clara och Winston var också där och kollade, kramade och fotade!:)

Så här stiliga var dom - Jesper & Sara!







Här kommer Niklas (vet ej namnet på hans dam) och se, där kom goa grabbarna David, Robin, Micha & Albin med i bakgrunden :)



Jespers goa vän och klasskompis Jonathan & hans Alexandra




Så här mysigt hade vi när vi tog en liten glasspaus i solen :)







Sådärja! Nu kan festen börja! :)




Storebror fick en go kindpuss innan vi sa hejdå!




På bussen hem kände jag att jag satt med ett fånigt flin på läpparna och tänkte tillbaka på hur mysigt vi haft!
Det flinet gick över i gapskratt när min kära granne först ringde och undrade vart jag lagt hennes extranyckel för hon hade minsann slarvat bort sina nycklar vid sjön...

Några minuter senare ringer hon och berättar att hon hade dom i fickan!!! Hahahahahaha!!!!!! Så där skulle jag då ALDRIG göra.......................!!!;)


Gokväll alla glada :)

1 kommentar: