fredag, maj 11, 2012

Bra men otäcka filmer...


Har suttit två trappor upp hos min goa granne och vän Mickan (hmmmm...hon har alltid hetat Micka utan n innan, eller ja kallats menar jag, hon heter ju Mikaela, men nån (minns inte vem) på jobbet började säja Mickan o visst är det gulligt!) och vi har tittat på film!

Ikväll var det Krigarens hjärta som vi kollade på, fortsättningen på Krigarens själ som vi såg förra helgen.

Det har hänt nåt på senare år (konstigt, mycket har liksom blivit annorlunda med åren...) när man tittar på filmer som har starka scener, är gripande, våld o.s.v...

Förr kunde man (här skriver jag "man" fast jag egentligen menar "jag" men inbillar mej att jag inte är ensam om detta) se utan att "fara illa" alltför mycket - nu håller jag på att krypa ur skinnet och blir jätte illa berörd!!! Mickan grät minsann en skvätt...

Ja, nu har vi sett dom iaf så nu är det bara lite slötittande på TVn kvar innan sängen kallar!


Ha en riktigt go helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar