söndag, april 10, 2011

Så har dom åkt igen...


Söndagar har blivit dan då mina älskade "ungar" kommer hit, vi äter, pratar, slöar vid TVn, bara myser helt enkelt!

Men nu har dom åkt hem till Vaggeryd och det blir så tyst så tyst...

Ännu en helg går mot sitt slut, en härlig sådan med mycket sol!!!

I fredags hade jag och Linn fredagsmys, åt pizza o kollade film, kul att få en anledning att kolla på barnfilmer igen!!!

Vi såg "Beverly Hills Chihuahua 2" och "Sammys äventyr"

På lördagen var det öppet hus i skolan så "gammelmoster" fick följa med o det var så mysigt att sitta där o se Linn ivrigt räcka upp handen tillsammans med alla sina klasskompisar!

Det blev 2 långa promenader i det härliga vårvädret o sen hade Micka o jag lite film o myskväll hos mej med ett glas vin o lite ost o sånt...

Vi såg "Marley & Me" och grät en skvätt...

Idag började jag som planerat med att gå upp och ta på träningskläder innan jag ens tittade åt datorn eller kaffekannan!!!
Gick i rask takt upp till Grönelund, backen suger verkligen! men åh va skönt det känns att ha kommit igång!!!

Maten sköter jag bra så nu hoppas jag på lite resultat!

Ha en skön söndagkväll govänner!

2 kommentarer:

  1. Hej Lillasyster!
    Så mysigt du har det och så duktig du är.
    Det är jag med, men just nu hjälper det inte så mycket. Skröt sist om att jag stod på 61 kg, där står jag kvar...
    Vi får streta på, du o jag.
    Löv jö
    Mimmi

    SvaraRadera
  2. Vi stretar på systera mi! Här går det sakta men iaf åt rätt håll...
    PUSS!!!

    SvaraRadera