söndag, april 03, 2011

Helgen...

...har varit bra!

Förresten - den är ju inte slut ännu och i eftermiddag kommer ju mammas älsklingar och äter middag med mej så den kan ju inte bli sämre!!!

I fredags kom Jack till mej. Pappa Fidde o systeryster Linn körde honom hit och så skulle Fidde hjälpa mej få igång DVDn som inte har funkat på några veckor...

Han tryckte på knappen!!! Nu funkar den!!! (fattar ingenting...)

Så fick jag en komplimang som jag kan leva på läääääänge!!! Linn hade sagt vid nåt tillfälle att "Inna är nog den roligaste tant jag känner" !!!

Underbart!!!:)

Jack och jag spelade spel (alltså riktiga spel UTAN dator!) gick bort och köpte kebabrulle, godis såklart och sen såg vi två bra roliga filmer:
"I rymden finns inga känslor" och så "Grown ups"

Såklart började tant Inna gäspa framåt 10-tiden men Jack var ju piggare förstås så då fick han ta med datorn i sängen och roa sej med spel på den tills han blev lika trött!:)

Lördagen bidde det gemensam matlagning hos goa vännen Micka och till den goda maten bidde det lite rödvin och en-och-en-halv film!!!

Halva "Flickan som lekte med elden" eftersom kära Mikaela förra gången vi skulle se den hade råkat trycka fel vid inspelningen så när det var som mest spännande (ja, dessa filmer är ju spännande hela tiden!) så tog det slut!!!

Hela "Luftslottet som sprängdes" såg vi också innan jag promenerade hem.
En annan gång när jag var hos Micka kom jag på efter typ 100 meter att mina glasögon låg kvar på bordet så jag fick vända, igår kom jag på redan i hallen när jag var klar att gå att Ojdå - nu ligger mina glasögon på bordet igen...
Men då hade jag dom PÅ MEJ!!!!!!!!

Hjälp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar