lördag, april 16, 2011

Härlig dag med mycket frisk luft!!! :)

Vaknade 8 idag o kände mej laddad för en promenix!

Drack kaffe (har läst nånstans att man bränner fett bättre om man tar kaffe innan motion???) o så gav jag mej ut!

Härligt! Gick 6 km på 50 minuter - upp till Grönelund o så 1,8 rundan där o så en liten omväg hem - perfekt runda!!!
Som vanligt uppmätt på denna sidan, en av mina favvosidor!

Efter en god frulle bestående av omelett med salami, tomat och paprika o så kaffe förstås, var det gott med en dusch!

Så gav jag mej ut igen, denna gången till goa vännen Micka där det bidde kaffe o lite tjöt, Susanne dök också upp och så gick vi en lång runda så idag kan inte jag klaga på motionen iaf! Där blev det ytterligare 5,5 km!

30 situps gjorde jag med! Fasiken va duktig jag är! ;)

Från det ena till det andra så undrar jag hur bra de där återförslutbara påsarna är EGENTLIGEN!!!???

Skulle ta fram frysta grönsaker till middan o hällde ut en halv påse i frysen o på golvet!!! *suck*

Hädanefter tänker jag fortsätta med de gamla hederliga påsklämmorna - så det så!

Det var dagens I-landsproblem, nu ska jag ner i tvättstugan o så blir det väl att pendla mellan TV o Fejan ikväll.

Ha en skön lördagkväll kära vänner! :)

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! För oss blev de löpning runt på 2,5 km!! Gött, hejja oss;-9!
    Kram K

    SvaraRadera