tisdag, september 15, 2009

Kvällspromenad...


...som omväxling! Måste erkänna att jag sov en halvtimme extra i morse för jag var såååå trött! Två sena kvällar fixar inte jag riktigt så nu måste jag skriva ett KORT inlägg (kan bli svårt men jag testar...:) för en gångs skull!
Det är så härligt i luften nu....skogen runt där vi bor är så vacker....stannar o drar ett djupt andetag...tittar mej omkring...
Kommer jag att sakna allt detta??? Nej - jag tror faktiskt inte det! Allt detta sparar vi i lilla "minneslådan" i hjärtat och plockar fram o pratar om när vi känner för det!
En gång när Jeppe o jag var ute o åkte så körde vi förbi Fagerholmen där vi bodde 96 - 04 - härifrån har jag mest barndomsminnen sa han då o visst är det så att man tar med sej lite minnen från olika ställen man varit och bott på, lite på samma vis som det är med vänner och nära och kära som alltid finns med oss i fina minnen även om vi inte ses, eller KAN ses, mer...
Ja börjar jag såhär så vet ju ni mina kära goa vänner hur det kan sluta men jag gör helt enkelt såhär att jag säjer G O N A T T !!!!!!

(Tack Monica för söta kommentaren..:)

"Life Is like a Box of Chocolates... You Never Know What You're Gonna Get!"

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det så att man tar med sig minnen från platser och personer man mött. Vilket får mig att minnas en aforism som jag tror gick så här:

    "Jag är en del av varje person jag har mött". Eller något i den stilen. Men jag tycker det var fint! Kram! ♥

    SvaraRadera