måndag, juli 30, 2012

Njuter i fulla drag!!!

Min sista semestervecka börjar idag

Kan sammanfatta min Blekingvistelse hittills med ett ord (ja, hur många som helst om jag börjar fundera på det men sammanfattningsvis) - N J U T E R . . . :) :) :)

Igår var det dåligt väder...vad gör man då?

Jo:
Åker till Kalmar
Går på IKEA
Äter mysig picnic på vägen därifrån
Hälsar på sötaste pappsen
Får besök av syster yster Ylva på kvällen
Tittar på nostalgifilm som avslutning på en härlig dag

"Svarta Hingsten"

Klicka på länken ovan så får ni se något vackert!

Säjer bara det - har ni inte sett den filmen så gör det!!


Idag har vi cyklat in till Karlskrona centrum och fyndat lite, druckit kaffe latte på ett mysigt cafe m.m

Suttit i solen i trädgården med ett glas vin (serverat av svåger, han skämmer bort mej, kan bero på att han vet hur mycket jag älskar hans hemgjorda vinbärsvin...;) och en öl till syster yster!

Grillat gott...

Tyvärr har jag glömt sladden till mobilen så bilder kommer senare!

Ha en goer måndagkväll kära ni!:)

2 kommentarer:

  1. Åh svarta hingsten! Glömmer aldrig första gången vi såg den tillsammans:-) det var några år sedan nu;-) på torsgatan... Ha en fortsatt bra semester, sköt om dej!puss å Kram /Jonna

    SvaraRadera
  2. Vi ses i morron Jonna! Är hos pappsen när ni kommer! Puss :)

    SvaraRadera