torsdag, juli 26, 2012

En dryg vecka kvar...

...på årets semester...

Som alltid går tiden fort när man är ledig, men jag är mycket nöjd och glad så här långt och i morgon sätter jag mej på tåget till Karlskrona för att umgås med syster yster, pappsen m.fl
Känner jag min svåger Mats rätt så får jag nog både hemlagad (och "hemfiskad" såklart) fisk och hemgjort vin!!!

Ska bli såååå mysigt!

Efter Stockholmstrippen första veckan har jag haft det riktigt bra!
(Ja, där hade vi det ju också riktigt bra men det visste ni väl redan...;)
Njutit av att bara "vara" och inte behöva ställa klockan, bara det är väl toppen!

Första dagen hemma gick åt till att städa upp efter Måns som enligt honom själv hade lämnat allt "helt OK, kanske lite stökigt bara..." men jag skriver väl inte riktigt under på det...;)
Men nu när Jack (barnens (och allas vår) härliga vän från Watford) har berättat att efter att ha översatt och läst min blogg tycker han att jag är mer arg på Måns för att han är slarvig och bara "gulligullar" med yngste sonen, ska jag kanske inte gå in på dessa detaljer utan istället tala om vilken helt underbar son han är!!!
Det är ju sant dessutom!!!
Båda sönerna är helt underbara!!!:):):)

Har hunnit med lite blandat mys!

Vin-mat-prat-skratt-kväll med Karin!

Promenad-vin-prat-skratt-eftermiddag med Lena!

Vin-mat-promenad-umgänge-med-trevliga-Värnamobor-skratt-kväll/natt med Camilla!


High Chaparall med Camilla och hennes goa barn!


Kaffe-promenad-med-Gibson-prat-skratt-stund med min söta Ida!


Heldag i Huskvarna, Gränna, Jönköping inkl. mysig picnic på Visingsö med Jack och Måns! Jesper jobbade men dök upp senare så vi åt Kinamat och avslutade med en drink på Bishops innan mitt tåg gick hem - Toppendag!!!:)



Linnerydssjön med Karin, mysigt, har varit alldeles för lite bad i sommar av naturliga skäl!


"Min lilla" Ella har varit hos mej! Alltid lika kul att ses!!!:)


Igår kollade Måns och jag på an bra film (som han i vanlig ordning har rekommenderat och lagt i min lista på Lovefilm.se som jag f.ö kan rekommendera) och åt lite god mat ihop.

Idag har Camilla och jag legat och latat oss, lapat sol, pratat, pratat o pratat lite till ute vid Linnerydssjön, härligt!

Nu ska jag ner i tvättstugan en runda till, tvättar och packar (säjer jag men nu sitter jag ju här...hinner väl packa i morgon...tåget går ju inte förrän 11.42...) inför resan i morgon!

Ha en fortsatt go sommar alla glada!!!:)

2 kommentarer:

  1. Hej Inna !!!! Vad fint du skriver med mycket innehåll och man tycker sig känna dej och kan läsa mellan raderna , mycket bra skrivet , fortsätt så hihihi precis som om jag är läraren hahahahahaha . Kram från mig Sonja ,p.s Ryens käring hahahahahaha

    SvaraRadera
  2. Tack, kul att du gillar! Kram :)

    SvaraRadera