söndag, juli 01, 2012

En Vecka Kvar...

... sen SEMESTER! Så GÖTT!

Fortfarande förkyld men iaf bättre så idag ska jag inte gnälla över såna småsaker!

Ska inte gnälla alls idag! Känner mej glad o nöjd efter en go helg (som ju inte ens är slut ännu...)

I fredags var vi ett gäng på jobbet som åkte in till stan, satt på Bishops uteservering, åt och drack gott och hade mycket MYCKET trevligt med många glada skratt!!!

Lördagen blev ju då (av nån konstig anledning?) lite seg...iaf i mitt huvud!;)
Men bra bidde den iaf för när jag var "körbar" tog jag Camillas bil och åkte hem till henne i Värnamo, hon, jag, hennes goa lilla kille Hugo och hans kompis Kalle tog med picnic till Näsudden.

Jättemysigt! Pojkarna badade såklart, vi tittade bara på...det blåste faktiskt lite kallt...och jag kan ju skylla på min förkylning också!

Nu har jag Måns hos mej som precis kommit från jobbet.
Snart ska vi gå o handla hem nåt gott att laga till våra gäster ikväll!
Rudi, Nicole, Lea och Mats är nämligen hitkomna från Berlin och ska hyra stuga i Ålaryd som dom brukar, så ikväll blir det återigen en kväll med god (hoppas jag...) mat, lite (mindre än i fredags) vin och trevligt umgänge!

Jesper han bara jobbar och jobbar så vi får väl se om han dyker upp senare...hoppas det!:)

Ha en fortsatt go söndag kära vänner!!! Kramelikram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar