söndag, april 01, 2012

Ännu en helg snart förbi...

Då har det hänt igen!

Plötsligt är det söndag kväll och nyss var det fredag - klockan var ett - vi hade hela helgen framför oss!!!

Mickan bjöd sin lilla vän (=jag;) på kebabsallad efter jobbet, så gott!
Jag skulle gå på toan där och gick in i tvättstugan eller vad det var...vimsmaja!
Robban retades förstås - pekade på skylten där det tydligt och klart står "Toalett"...

Jaja så kan det bli!

Mätta var vi iaf så sen var det bara att gå hem o "powernappa" så man orkade med en mycket trevlig kväll med ett gäng glada "flickor"...!!!:)

Camilla, Mickan, Helene, Karin och Lena var här o fixade många goda skratt!!!

Jesper var med oss en stund innan han fortsatte in till stan med kompisar!:)

Vi gick bort till Järnvägshotellet där det var dåligt med folk till en början men blev bättre senare. Micke & Matti (rätta mej om jag har fel namn...) spelade bra blandat som dom brukar så vi dansade hela kvällen!

Camilla sov över hos mej så en liten pratstund innan vi somnade bidde det allt - fast denna gången hade jag vett att sluta prata när det blev lite glesare mellan svaren...
Hihi - en gång när hon sov hos mej låg jag o pratade på när jag plötsligt hörde att hon snusade och sov så sött...

Hmmmmm.....ja jag vet vad ni tänker..."du pratar för mycke...;)

Igår blev det inte många knop...
Camilla åkte hem efter frukost, jag gjorde ingenting nästan hela dan...
Kom på när jag var på ICA att jag väntat för länge med att fixa mat för där blev jag sådär akut hungrig ni vet så man nästan blir lite "skakis"...
Tur att det finns mat som går snabbt att fixa - som denna goda pastasåsen - det räckte till Jesper och Albin oxå + att jag kunde frysa in till jobblunch!

Idag har Micka varit här och ätit fisksoppa, just nu sitter Jeppe och Albin och sörplar i sej det sista i grytan...

Snart är det PÅSK!!!

Kram på er sålänge!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar