söndag, mars 25, 2012

Glad & Solig helg!:)


Mitt förra inlägg resulterade i mycket gott mat-byte med goda vännen Micka!!!

Hon läste - tyckte synd om sin lilla vän - skickade sms: Ska jag ta med en portion mat till dej i morgon? Du har ju bara ägg...?!

Jag fick ju erkänna att jag överdrivit en aning...har ju alltid några portioner middag i frysen till jobbets matrast, men överdriva lite när man berättar (eller bloggar) hör väl till...;) Jag hade ju iaf bara ägg just i kylen.........

Så det blev så att Mickan hade med sej jättegod levergryta till mej på onsdagen och hon fick kyckling av mej på torsdagen!
Bra va!!:)

Har haft en mycket trevlig helg med fest hos Tobbe & Linda med en härlig blandning glada människor!!! Mycket roligt!!!:):):)

Har också kommit på att om jag bara möblerar om bara litegrann (flyttar min TJOCKE-TV och ett litet bord) så jag kan öppna balkongdörren helt så kan jag sätta min brassestol precis innanför dörren, ligga och sola utan att frysa (ja, för trots den härliga solen i helgen så har det varit kallt i luften) i bara trosor och bh!!!

Sen vad grannarna tänker....det struntar jag i!!!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar