onsdag, mars 14, 2012

Godis!!!

Om knappt tre veckor är vår lilla vikt-tävling på jobbet över...
Jag har gått ner 2,5 kg (bara...) och Eva 4 kg...

Idag blev det naturdiet-pulver och ett kokt ägg efter jobbet! Så har Måns köpt godis...

Det GÅR bara inte!!!
Min hand bara tar bitar och stoppar i min mun!!!

Helt idiotiskt! Som tur är så är tanten dödstrött efter några (för mej) alltför sena kvällar så jag får väl helt enkelt gå och lägga mej!
Den som sover syndar inte...

I morgon är det dax för den traditionella kinamat-vin-prat-skratt-flams och ännu mer skratt- och flams-kväll med Tine, Maggan och Eva-Lena så då blir det ju sen sänggång igen, bäst att vara utvilad då!
Detta ser jag mycket fram emot! :)

Avslutar med ett par bilder från min mysiga söndag i Bankeryd med systerdotter och hennes fina lilla familj!
Jag "lekte" mormor, bytte blöja, gungade högt, promenerade med barnvagn m.m
Hur mysigt som helst!!











Så här gott somnade vi när tant Inna gått med oss runt dammen i solen!!! :)

2 kommentarer:

  1. Underbart - jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk, jag är INTE........./Mimmi

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättemysig dag! Nästa gång tar vi tåget till dig. Puss från din guddotter

    SvaraRadera