söndag, april 15, 2012

Födelsedag - migrän - fest - film...


Söndag kväll...klockan är snart 10...borde sova...

Men klockan ringer en timme senare i morgon! Gött!
Micka och jag ska på kurs med If metall så det blir en annorlunda vecka! Ska bli kul!

Fyllde år i torsdags...nej, känner ingen större skillnad!

Uppvaktad av släkt, vänner o jobbarkompisar med sms, kramar, sång mm...

Mina underbara pojkar ringde och sjöng ihop med Clara, Winston o Jespers kompis Jonathan i flera omgångar! Ibland är det mycket trevligt att bli störd av telefon på jobbet!!!

Så har vi ju Facebook då! Där kan man tala om att bli uppvaktad! För sjutton gubbar - har ni inte Facebook ännu (finns väl några enstaka kvar...;) så se till att skaffa det innan nästa födelsedag!!!:):):)

Tråkigt bara att jag fick migrän så kvällen tillbringades mest i sängen med fördragna gardiner och tigerbalsam vid tinningen...lindrar en aning...såklart har jag tryckt i mej av mina Naproxen som fabbo doktorn skrivit ut...Ibland hjälper de - ibland inte...

Fredan bidde det inte bättre men för sjutton gubbar (igen) !!! Det är ju firmafest på gång!!!

Bowling i Värnamo med bästaste jobbarkompisarna!!!

Har inte missat nåt (inte har jag väl det?) sen jag började på Presso (som det hette förr...) 1988 så hur skulle jag kunna missa detta!!!

Full dos medicin o lite sömn o ännu mer tigerbalsam o sen var det bara att hänga med!!!

KUL hade vi!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):)

Karin och jag tog in på "hotell Camilla" där vi sov så gott!!!:):):)

Resten av helgen gick i lugnare tempo...

Tittat på "Titanic" för tredje eller fjärde gången o grät en skvätt...

Tittat på "Love actually" för tredje eller fjärde gången o grät en skvätt...skrattade lite oxå...;)

Haft de härliga sönerna här på söndagsmiddag, lika mysigt som alltid!

NU är det VERKLIGEN dags att sova!!!

NattiNatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar