måndag, juni 14, 2010

Max!!!


Inte så konstigt att man älskar hästar!!!

Den här godingen var vi med o hjälpte Björns systerdotter Clara att lasta och köra hem till dom igår!

Här rullar han sej och njuter i nya hagen!

Åh vilken charmig häst! En f.d travare - numera omskolad till ridhäst som Clara ska låna över sommaren till att börja med, sen kanske det blir längre...

Blir så himla ridsugen! Nu är det nästan två år sen sist, alldeles för länge!

Får ta fram o damma av ridstövlar och hjälm! I sommar ska vi också till Anna och Johan där "min" gamla häst Nils bor nu, då blir det nog en tur i skogen, längtar...

Ha en trevlig måndagkväll kära vänner!

O Clara - LYCKA TILL!!! ;)

3 kommentarer:

  1. Jag har inte så stor erfarenhet av hästar,men det skulle vara roligt att bli "bekant" med en häst. Man ska inte dö nyfiken, sägs det.
    Har läst fatt din blogg (ibland blir man efter, tiden räcker inte till) och måste säga grattis till din vikt. Jag vill gå ner 3 kg men det verkaar hopplöst - antagligen går jag inte in för det ordentligt, tycker bara att jag äter mindre.
    Hoppas det blir en riktig ridtur för dig i sommar.
    Ha det så bra.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  2. min söta MackeNisse<3
    Vet att han har det bra!!=)
    puss goa Inna & Björn!!kram Emma

    SvaraRadera
  3. Söta Emma! Ja jag vet att Clara kommer att ta väl hand om honom åt dej! Puss o Kram!!!

    Viola - testa ridtur på islandshäst - lagom höjd för nybörjare! Kram!:)

    SvaraRadera