fredag, juni 04, 2010

Måste nog iaf...

...skriva ett par rader!!!

Utgång med härliga arbetskamraterna igår!

Har sagt det förr o säjer det igen - det GÅR inte att ha tråkigt med mina underbara jobbarkompisar!!!:):):)

Inger gick i pension efter 36 (!!!) år på Fameco så vi bjöd ut henne på åtta glas i stan och hade en riktig helkväll!!!

Började hos Karin på lite förfest och sen körde vår trogne "bussis" Bengt in oss till Jönköping.

Jättegod mat, gott att dricka och många glada skratt! Så har vi en galen chef också, Stickan, som älskar att fotografera allt och alla och minsann fick han inte med tant Inna när hon demonstrerade hur kläder åker av och på när det "svallar" på just tanter!!!!!!!

Nej nej, jag demonstrerade inte så så att jag slängde av mej allt - då hade jag väl blivit utslängd med huvet före!!!

Den där spärren som bör vara med när man ska jobba dagen efter fungerade väl bara sådär måste jag erkänna så litegranna (eller kanske ganska mycket när jag tänker efter) bakis har jag varit idag...men va sjutton!
Vi lever bara en gång, lika bra att göra det ordentligt!!!;)

Nu ska jag bara göra ingenting resten av kvällen och i morron packar vi matsäck och åker till Falkenberg, tillbringar några sköna timmar på Skrea strand! Låter väl underbart!

Kramelikram!

5 kommentarer:

  1. låter helt ljuvligt. njut tänker på er, lite avundsjuk. Kram cecilia

    SvaraRadera
  2. Man kan verkligen förstå att du trivs på ditt arbete :) Med sådana härliga kollegor!

    Och sedan Skrea - kan en helg bli mkt bättre?
    Skulle inte tro det ;)

    SvaraRadera
  3. Vallningar??? Visste inte att man kunde få det i 30-årsåldern :o)

    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Tack för härliga kommentarer o stor kram på er!;)

    SvaraRadera
  5. Riktigt kul att träffa dig inna :) puss&kram

    SvaraRadera