torsdag, juni 10, 2010

Glad bara ;)

Känner mej glad...
Bara sådär utan nå´n särskild anledning...

Kanske för att det är fredag i morron!

Kanske för att trots att jag har bloggpaus (ja, nästan iaf:) så tittar folk in ibland o hälsar på!

Kanske för att jag känner mej duktig med maten o nästan lätt som en fjäder - kanske en aning överdrivet eller t.o.m mycket överdrivet...men ska iaf lägga in en liten viktrapport i morron och eftersom jag som vanligt "tjuvkikar" på vågen alldeles för ofta så vet jag att det blir en bra sådan!

Nu sitter jag bara o njuter av go musik på Spotify och kanske blir det lite slötittande på TV innan sänggång...

Har pratat med pappsen en lång stund ikväll och han lät riktigt glad och pigg!:)
Vi har verkligen världens gulligaste lilla papps!

Hej sålänge!

1 kommentar:

  1. Härligt att höra, fortsätt så. Glad är gott att vara :-)
    Kram

    SvaraRadera