söndag, januari 15, 2012

Tända ljus...


Njuter bara...

Har tänt en massa ljus, lyssnar på Lisa Ekdahl, nöjd efter en för mej ovanlig söndag för jag har varit i stan och det händer ju inte var dag precis!

Lena & jag har strosat lite på IKEA, jag skulle bara titta, men ett par köksgardiner för 79 kr gick ju inte att motstå!

Doftljus går heller inte att motstå...

Durkslag har jag ju klarat mej utan i ett år nu så det var väl på tiden!

Blir väl pojkarna glada över, då slipper dom hälla av pastan med hjälp av bara locket, en chansning varje gång om nån spagetti ska slinka ner i vasken!

Vi hälsade också på Jesper i hans och Måns nya lya i Huskvarna, så mysig så!
Vännen Niklas hade också hittat dit :)

En del prat och skratt hann vi med också såklart! Vad trodde ni!;)

Tack söta Lena för att du förgyllde min dag! Nu är det bara TV-mys, kvällsmat, ett par vändor i tvättstugan resten av söndan...

Ja och så njuta av de där tända ljusen såklart...

Ha en skön söndagskväll govänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar