torsdag, januari 05, 2012

Fyra lediga dagar...

...då jag bara ska göra i n g e n t i n g!!!

Njuter verkligan av att inte ha något inplanerat!

Känner jag för att städa ur nåt skåp i köket (som skulle behövas) så gör jag det - annars inte.
Känner jag för att sortera foton (som också skulle behövas) så gör jag - annars inte.
Känner jag för att sova länge på morgonen eller ta en tupplur mitt på dan så gör jag - annars inte!
Känner jag för att ta en promenad så gör jag det - annars inte!

Och så vidare...;)

Jo förresten, lite inplanerat finns, men bara trevliga saker! Träffa Måns på lördag och så sover han hos mej för han ska upp och jobba på söndag. Då kommer den andre underbare sonen, Jesper, till mej för vår traditionella söndagsmiddag - så lite roliga saker har jag att se fram emot! :)

Fast jag tycker ju det andra är roligt också - alltså det där ingenting! :)

Från det ena till det andra...

Har påbörjat en kur som smakar så vidrigt så den bara måste vara bra!
Detox - se bilden - smakar som sagt SKIT-ILLA men jag ska testa i tre veckor i samband med vår lilla vikt-tävling på jobb så kanske kanske jag kan sitta på stranden i sommar i bikini och inte kunna gömma en massa saker (om man nu skulle få för sej att göra det) i vecken på magen!



När den otäcka invägningen i tisdags skedde så stod vågen på...

OBSERVERA - detta var MED jobbarkläder inkl. skor med stålhätta - väldans tunga stålhättor faktiskt, tror mina stålhättor just är dom absolut tyngsta på hela fabriken!

...nu kommer det!

78,5 kg !!!!!!!!!!!!!! H J Ä L P !!!

Nakenvikt på morgonen 76,6 ( så jäkla tunga var dom kanske inte iaf dom däringa stålhättorna...)

Så nu är det 6,5 kilo som ska bort!
BORT BORT BORT!!!!!!!

See you soon - Puss & Kram :)

1 kommentar:

  1. Härligt med lite ledighet! :)
    Lycka till med viktminskandet. Tur, känner jag, att jag inte har de problemen, mina är nästan tvärtom :/

    SvaraRadera