söndag, januari 01, 2012

Hemma igen efter 9 dar på vift :)



Visst är det ganska bra gjort att fått ner 9 dagars packning här...

Om en viss systeryster ser detta så skrattar hon! Kan tänka mej hon skulle klara sej max två dagar med detta! ;)

Har firat jul med lillebror och hans goa familj i underbara staden Helsingborg! Alltid samma känsla när jag är där! Skulle lätt kunna trivas med att bo där!!! :)

Resan dit med Swebus gick som en dans mycket tack vare jättetrevligt resesällskap! Kul när man stöter på folk som det går att prata så lätt med om allt mellan himmel och jord!
Käre bror (som alltid bara måste retas med sin syster) trodde jag tvingat mej på den stackars mannen men jag gav honom faktiskt en chans att fortsätta läsa i sin bok men han ville hellre prata med mej - faktiskt! :)

På annandagen satte jag mej på tåget till Karlskrona där Mimmi mötte upp mej och körde mej till pappsen i Jämjö.
Lilla pappa! Var hos honom, hjälpte honom lite med städning och matlagning, till på fredagen. Då hämtade Mimmi mej där och så sov jag hos henne och Mats till idag.

Vi hade en jättemysig lugn nyårsafton, Mats åkte på fest så det var bara Mimmi och jag, god mat, vin och så bubbel såklart! :)

Så kommer man då hem igen och samma känsla som alltid - det är skönt att komma hem HUR bra och mysigt man än haft det borta!!!

Så nu när mina älskade pojkar sitter uppkrupna i soffan tillsammans med Albin och kollar "Polisskolan" - då njuter jag av att ha dom här!

I morgon är det vardag och jobb igen...kanske man inte njuter riktigt lika mycket av förstås...

Men det får ju gå! Bara tre dagar sen fyra lediga igen! :):):)

Kramelikram på er alla goa människor!

1 kommentar:

  1. Så härligt att komma ifrån lite =)
    God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera