tisdag, januari 17, 2012

Nästan som sambo...

Måns har invaderat min lilla lya!

Sen han började jobba extra i Skillingaryd så är han hos mej jättemycket!!!

Jesper däremot klarar sej mycket bra utan mamma! Kan bero på att han får mat i skolan...ja, för så dum är jag inte så jag inte fattar VARFÖR Måns är här...

Han kom hit i fredags, skulle stanna till onsdag, igår kom han på att eftersom han jobbar på fredag igen så kan han lika gärna stanna till lördag nu...

Åh va mysigt.....

Jodå, jättemysigt - verkligen!!!

Han lägger strumpor lite här och var...
Han lagar omelett vid 10 - 11 på kvällen och stökar till i köket...
Jag kan inte sova så bra för jag undrar när han ska komma och lägga sej så han inte sover hela dagarna...
Han har gardinerna i sovrummet fördragna hela dan...
Han tar med min dator in på toa och sitter där länge...mycket länge...
Han lägger huvet på sne som en lessen hund och säjer "godis mamma"?...
Han sitter just nu och undrar hur länge jag ska ha (min egen) datorn egentligen...
Nu fes han oxå...

Åh vad jag älskar mina barn!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

Tro´t eller ej!!!

Nu ska jag skriva in ett nytt recept på en god paj som vi hittade på idag!
Tack vare denna dära sonen faktiskt! Annars skulle jag druckit en naturdiet-shake...
Vilken tur jag har Måns!

Ses gott folk!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar