söndag, maj 01, 2011

NEJ - snart är helgen slut igen!!!

Fasiken vad helgerna bara försvinner!!!

Jaja, inte mycket att göra åt! Det har varit ännu en bra helg tycker jag.

Tyvärr började jag få huvudvärk (åt migränhållet men inte riktigt så illa...) redan på fredag morgon o så hade vi en såndär superstressig fredag så inte blev det bättre...försökte först medicinera bort den, senare på lilla förfesten hos mej - dricka bort den - men det funkade ju inte heller såklart...

Men på senare tid har jag inte haft migrän alls lika ofta som förr så jag ska inte gnälla...bara lite...;)

Vi hade iaf en trevlig kväll på Järnvägshotellet o sen sov Camilla o lille Nils (Camilla är hundvakt i helgen) hos mej.

På lördan började vi med att gå en långpromenad på ca 6 km - härligt!
Sen köpte vi med oss macka från "Teds" - lite godis o åkte ut till Linnerydssjön!
Där latade vi oss i solen ett par timmar - så skönt!!!

Idag har mammas lille Måns (ja han dök ju upp tidigt vet ni som läst morgonens inlägg...) varit hos mej hela dan, lillebror (mammas andra "lille") Jesper dök oxå upp o så blev det middag o lite mys. Albin tittade oxå in en stund.

Nu sitter jag uppkrupen i favvohörnet i soffan med mysbyxor, TVn på o datorn i knät!

Ha en bra söndag kväll så hörs vi igen! :)

1 kommentar:

  1. Det är nog så att migränanfaller minskar med åren. Jag har nästan aldrig migrän nu för tiden. Nåt hormonellt förstås!

    Låter som om du har haft en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera