måndag, maj 16, 2011

Måndagstrött men glad :)

Söndagar tycker jag alltid man har liten aning "snart-är-helgen-slut-igen-ångest" och jag som alltid är så kvällstrött sitter uppe vid TVn o datorn länge för att helgen inte ska ta slut...

Men så kommer jag till jobbet och alla glada goa arbetskamrater gör att detta tråkiga glöms bort!
Idag har vi skrattat mycket!!! Åt allt och inget!

Ännu en bra helg har passerat, i fredags var jag hos optikern för jag ska testa om jag kan ha linser - spännande - ska dit om en vecka igen och prova!

Tittade in i tatueringsstudion på hemväg där Jesper låg och plågades, eller förresten, han såg helt oberörd ut medan Micha tatuerade, men det kan bero på att söta flickvännen Sofia var med så han bet ihop!!! Dom kom hem till mej sen på lite mat, mysigt.

I lördags hade vi myskväll hos mej Micka, Anki och jag, åt kycklingwook och drack vin - gott och trevligt!

Igår hade jag de goa barna hos mej nästan hela dan, Jeppe hade med sej kompisen David o sen kom Sofia också, Måns var här med förstås o vi åt middag tillsammans. Sen breder dom ut sej i sofforna och är lite allmänt stökiga, sådär som dom ska va, och jag njuter av att ha dom här...






Karin tittade in också o vi pratade bort en stund, sen började jag titta på film på fyran - P.S I love you, men bidde trött o kollade inte klart...


Ha nu en skön måndagkväll goa vänner - kramelikram! :)

1 kommentar:

  1. Tack söta söta Inna för födelsedagskortet!! Du är ju helt underbar på att komma ihåg bemärkelsedagar!! KRAM!!!

    SvaraRadera