lördag, maj 28, 2011

Gomorron alla pigga o glada!!!

...ja o alla andra med såklart!:)

Känner mej ovanligt pigg för att vara efter en utekväll! Gött!

Men tog det mycket lagom igår o det är ju bra - tänk om man alltid kunde göra det!;)

Söta lilla "mamma Siv" (konstigt smeknamn på en som är lika gammal (ung) som jag men det är Jesper som "fört oss samman" o han kallar alltid henne så) kom till mej o vi hade en mysig stund här med lite cider, prat o skratt!

Så dök Lena upp här - hon hade försökt ringa mej flera ggr o jag svarade inte! Konstigt...eller inte...hade ljudlös på efter min lilla mycket viktiga powernap...!!!
Bra då att jag hade telefonen nära mej för jag skulle höra när hon ringde....

Jaja - man får va som man e när man inte blev som man skulle!!!

Powernap ja...lade mej före tre, vid tre ringer det på dörren...VEM ringer o vågar störa mej NU???

Söta vännen Karin o hennes underbara Nils som rusar in o springer runt lika glad som alltid o vill hälsa på "tant Inna"...(Nils, inte Karin...) o denna Inna visar antagligen upp en förskräcklig uppsyn för dom försvinner lika snabbt!!!

Hon känner mej!!! Dom kunde återvända en timme senare för en kaffe- o pratstund...;)

Iaf så satt vi hos Micka ett tag Siv, Lena, Anki o jag o sen traskade vi ner till vårt kära lilla Järnvägshotell!

Där blev det en jättetrevlig kväll med som sagt lagom av allt! Ganska mycket dans (vi hade våra stegräknare på såklart!!!) o så en lagom mix av alkohol och isvatten!

Nu ska jag nog bara fundera en liten stund på om jag ska eller inte...ge mej ut o motionera...det får det nog bli!

Ha en bra lördag - kramelikram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar