söndag, mars 13, 2011

Så blev det söndag igen...

Snart börjar en ny arbetsvecka...

Sitter lite här i reklampauserna, kollar på "Bröllopsfotografen" på fyran...

Kanske skulle valt ettan iaf för det verkar inte va nån höjdarfilm...

Jaja - nu har jag börjat så kan likagärna kolla klart, då har man sett den sen iaf...

Det där med mat och vikt vet jag inte riktigt...sköter maten bra för det mesta utom små undantag som t.e.x pizza i fredags!!!

Men har ju vant min stackars kropp vid jojo-bantning under alla år så nu måste jag nog öka motionen och dra ner mer på maten för att nåt ska hända...
Som det är nu står det bara still på en siffra som jag inte har skrivit här tror jag...

Kanske gör det en annan dag, skriver siffran alltså...;)

Nu lite tillbakablick:

Tine, Eva-Lena, Maggan och jag hade äntligen en utav våra torsdags-träffar med god mat, vin, prat, skratt och lite mera prat och ännu mera skratt!!!

Vi brukade träffas en gång i halvåret ungefär men plötsligt hade det gått nästan 2 år!!!

Nu sågs vi på Kinarestaurangen och sen fortsatte vi hem till mej och drack kaffet där, så himla mysigt var det!!! :)




Här sitter Eva-Lena och Tine!




...och så Maggan och jag!




I fredags hade Karin och jag myskväll med pizza, vin och film hemma hos henne.




Lördagen tillbringades mestadels i Bankeryd där lilla Elsa döptes, tog bara en bild på mormor Ylva och gammelfarmor Asta.
(Måste skaffa mej en bra kamera, nu har jag bara mobilen och batteriet tar slut så snabbt...)





Idag hade jag såhär trevligt sällskap både till frukosten och middan!!!
Käre sonen med kompis David förgyllde min söndag!

Senare efter en ganska lång powernap (lite för lång kanske för att kallas just powernap...;) blev det en promenad på 3,2 km med en lite kaffepaus hos Micka!:)

Nu är det väl bäst att nanna kudden så jag orkar upp när klockan ringer!

Ses!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar