fredag, mars 18, 2011

Myskväll med film, sallad och tantvarning...

Micka och jag har haft lite fredagsmys med god kycklingsallad och en bra film som setts innan men tål att ses igen - " Män som hatar kvinnor" - så bra men hemsk!

När vi sitter där i varsitt soffhörn så pratar vi om våra kroppar...armar som somnar, stela kroppsdelar när man suttit länge o.s.v.....

Är det nåt som smygit på oss eller är det så att helt plötsligt här nånstans emmellan 40 och 50 så händer det nåt...???

Och inte bara stela kroppsdelar utan andra konstiga saker som minnet...
Som tur var hade jag inte hunnit så långt på väg hem när jag kom på att mina glasögon låg kvar hos Micka så jag fick vända...

Jaja - vi får väl se till att vara lite mindre stela nästa fredag när det ska bli lite fest, får väl hjälpa till med ett glas vin eller två eller tre...;)

I morgon ska vi hälsa på vår goa arbetskamrat Isnino, ska bli så kul!

Natti natti - Ha en toppenhelg! :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar