lördag, juli 03, 2010

Längesen sist...

Sitter på Måns o Mickas balkong o njuter av att det fläktar lite skönt! Så varma sommardagar har vi haft nu ett tag - härligt såklart, men så gnäller vi ju lite då som sig bör! Men det är lite svårt att låta bli när man ska jobba i 27 - 28 grader som vi haft nu några dar!

Men nu - när det är lördag o sitta här ute - åhhhh va härligt!!!;)

Midsommarafton blev precis så trevlig som vi trodde att det skulle bli - sen att vi var VÄLDIGT trötta ("trötta" - hmmmmmmm) på lördan är ju en helt annan femma!;)

Nu börjar nedräkningen till semestern - två veckor till att jobba sen fyra veckor ledigt - va sköööönt det ska bli!

I morron ska tanten o hennes son åka in till stan o köpa en ny dator - får se om jag kanske får lite mer blogglust då!

Yngste sonen är i Borlänge på Peace & Love festivalen! Dom gånger vi fått kontakt (inte enkelt för han orkar inte gå ända dit där man kan ladda mobilen så jag får messa hans kompisar...;) så är han helt lyrisk! Det är så underbart så han vill helst inte komma hem alls!!!

Jaja - i morron är det slut iaf så då har han ju inget val!

Vi hörs igen en annan dag kära vänner!

Puss & Kram tills dess!!!

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att de har det mysigt på festivalen. Såg lite därifrån på nyheterna.

    Vad blir det för dator då? Jag har aldrig ångrat att jag köpte en Macbook. Älskar den!

    SvaraRadera
  2. Det blev en acer - en "vanlig" pc - bärbar, har kompisar som har likadan o är nöjda så det hoppas jag bli med! Men vilken tid det tar med alla installeringar..........
    KRAM!

    SvaraRadera