tisdag, mars 20, 2012

Lägesrapport från glesbloggen!


Jag:

Bloggar alldeles för sällan.

Har gått utan reflexväst till jobbet i en dryg vecka.

Är mycket glad för att kunna gå utan reflexväst till jobbet och synas ändå!

Har fått tillbaka mitt onda knä (ja eller inte fått tillbaka mitt knä, det har jag ju haft hela tiden, men just det onda i knät) som jag opererade för två år sen. Fan.

Är glad för att det känns som att det kommer bli en härlig vår och sommar :)

Har varit och solat solarium för mina sista pengar idag, eller ja, Mickan lånade mej 9 kr som fattades, (som tur är kommer lön på fredag) och då lyckades jag trycka ner två mynt samtidigt som fastnade så personalen fick hjälpa mej att pilla ut, under tiden gick ju solariet igång såklart...

Äter kokt ägg eller omelett till på fredag för det finns bara ägg i kylen.

Står helt stilla i vikt - fastän jag inte har mer än ägg hemma...

Tycker det är viktigare att bli lite brun än att köpa nåt att lägga i kylen.

( Fast å andra sidan, vad får man för 40 kronor? )

Har roligt på jobbet för det mesta utom när det är tråkigt...;)

Är glad att jag har så goa vänner och jobbarkompisar som förgyller dagarna och ger mej anledning att gapflabba minst flera gånger om dan...:O)

Har just kollat andra halvan på "Karatefylla" som jag inte orkade se klart igår.

Ska snart kolla första halvan på "30 grader i februari" som jag missade igår för vattengympan...

Tycker det är synd att vattengympan snart är slut för säsongen (nej, vattengympa ÄR faktiskt inte bara för tanter för er som tror det) - funderar på att börja simma 1000 meter en gång i veckan istället.

Funderar sa jag.

Ska snart "bli med katt" igen då Mickan har fått lägenhet i samma hus men utan balkong så då får jag ha Skrållan som inneboende!

Har snart en bräda från balkongen ner till marken som Skrållan kan gå på när hon ska ut eller in.

Har inget särskilt mer att skriva om nu men återkommer när jag har nåt...!

Puss och Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar