tisdag, mars 06, 2012

Äntligen onsdag i morgon!!!

Det mesta är som vanligt...

Ganska hektiskt på jobbet, men vi hinner med några hysteriska skrattanfall om dagarna så vi förlänger livslängden en del förhoppningsvis!!!:):):)

Det känns som att våren är på väg även om alla säjer att det kommer bakslag...ja jag vet - det brukar ju det!
Men det går mot ljusare tider iaf!!! Så det så!:)

Måns "halvbor" hos mammi, just nu är han hos pappsen och äter!
Denna gången fick han inte komma hem till Huskvarna för lillebror var rädd för smittan sen magsjukan! Såklart!
Glad att jag klarat mej...

Trots att han är en riktig slarver sonen, så kommer vi riktigt bra övverens (vet aldrig om jag stavar det ordet rätt, en del ord känns bara fel att skriva tycker jag!) jag har nog bättre tålamod än jag vet själv!;)

I morgon ska vi ÄNTLIGEN åka till Jönköping och se Jesper och hans klass i "Fanny och Alexander" - LÄNGTAR!!!

Hittade lite fina resensioner här!

Får väl se till att somna tidigt ikväll för i morgon blir det sent för tanten!:)

Hejhej!!!:)

2 kommentarer:

  1. De är så duktiga, Jesper o co! Jesper påminner ju om Rolf Lassgård! Jespers sängscener är hur bra som helst. Du kommer att skratta högt Inna!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja skratta fick vi och duktiga var dom!!! Men nu måste jag få fråga vilken Mia? Jag känner ju ett par stycken...kan inte räkna ut vem som sett teatern...;)

    SvaraRadera