tisdag, september 13, 2011

Mina pruttskor!

Köpte ett par nya gå-skor för ca ett halvår sen (spring-skor egentligen men eftersom jag får ont i knäna om jag springer så blir det gå-skor för mej...) där den vänstra gör ett litet fånigt "prutt-ljud" när jag går!!!
Har undersökt detta flera gånger men hittar inget under den så det är väl nån liten luftbubbla i sulan eller nåt...inte sjutton vet jag!

Iaf kan man skrämma små hundar med den skon upptäckte jag i morse!
Eller kanske inte skrämma, överdriva ska man ju göra förstås när man ska berätta nåt som inte egentligen är så mycket att berätta...distrahera är väl mer rätt ord...

Men iaf var denna lilla voffsingen ute på morgonpromenad med husse när jag närmade mej dom bakom...det såg så himla gulligt ut när den lilla hunden upptäckte mej o ville kolla vad det var för en som gick efter dom, vände sej om hela tiden o stannade så husse fick dra i kopplet...

Lite som när Gösta Ekman eller "Håna" rastar sin lilla "hund" i Morrhår och ärtor - fast denna hussen stampade iaf inte på sin hund tack och lov!!!

Kolla här - helt underbart!!! :):):)

Ha en go tisdagkväll kära vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar