fredag, september 09, 2011

Återkomsten! ;)

Ojoj va stel jag blivit i mina bloggfingrar!!!

Vad ska man skriva nu då...hmmmmm...

Brukar ju skriva om vikt o sånt...det kanske inte är så himla kul nu när jag tittar tillbaka på sista viktrapporten här från maj!

Man kan säja att dom siffrorna inte stämmer riktigt nu...
Man kan säja att jag väger 74,5 kg nu...
Man kan också säja att jag var uppe på 75,9 (otäckt nära nästa "steg") så om man jämför med det är ju 74,5 skitbra!
Däremot om man jämför med maj är det ju inte lika bra...

Ja det däringa gamla vanliga problemet kan jag ju älta i oändlighet, men det tänker jag inte nu iaf!
Återkommer nog om ett par veckor när jag gått ner lite...;)

Ikväll blir det fredagsmys med mej själv, morötter, ölkorv, oliver o lite cf-dip med massa goer vitlök!
(Varning till Lena - hoppas jag får komma i morron trots detta...;)

Efter förra helgen då vi var iväg på kryssning, Stockholm - Mariehamn med jobbet så orkar man ju inte göra nåt ansträngande!!!

Konstigt...på lördagen kände man sej som 20 igen, fullt ös hela dan/natten - så på söndan, ja förresten i flera dagar efter - känner man sej som 65 minst!!! ;)

Jaja - man lever bara en gång - lika bra att göra det ordentligt!!!

Ha en skön fredagkväll goa vänner!!! :O)

1 kommentar:

  1. Nu har du chansen att vinna valfria underkläder för 200 kr från Evas underkläder! Sjukt snygga grejer har de där :) Tävlingen pågår till 11 sept. Lycka till!

    http://ameera.nu/2011/september/vinn-valfria-underklader-for-200-kr.html

    SvaraRadera