onsdag, februari 08, 2012

Skurat in mej i ett hörn...;)


Ojdå!
Nu råkade jag skura in mej igen...
I soffhörnan med datorn i knät och en stor mugg kaffe...
Så det kan bli!

Men känner mej nöjd som har dammsugat och skurat + att den andra maskinen tvätt är igång i källaren!

Då kan man väl gott få sitta här en stund och mysa!;)

Känner mej glad!
Kan vara att det går mot ljusare tider kanske?

Så har man ju sina dåliga dagar såklart...ja tro det eller ej men även en positivitetsminister har såna!

Igår t.ex...bara sådär...som det kan va ibland...trist...

Men så har jag då dom där ovärdeliga personerna runtomkring som är så fantastiska! Vad skulle man göra utan dom?
Dom piggar upp mej och gör mej glad igen! Härligt! :):):)

Hoppas jag säjer det tillräckligt ofta så dom vet hur glad jag är att just dom finns!

VÄNNER!!!

Här är ett gammalt favoritinlägg om just vänner!

En ovärdelig skatt! :)

Snart har golvet torkat så jag kan gå ner och hänga tvätt!

Hejsvejs på er alla glada!

2 kommentarer:

  1. Låter som att du är väl värd att sitta i ditt hörn och bara ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Det borde man göra oftare, skura in sig i hörnan =)
    Håller med dig om att man känner sig lite gladare och visst är det väl tack vare ljuset. Det är inte riktigt lika mörkt när man kör till jobbet på morgnarna, härligt!

    SvaraRadera