onsdag, februari 15, 2012

Jag är så försnuld så jag kan inte säja försnuld...


...Som hon sa mamma mu...

Stackars tant Inna...
Inte bara förkyld...senil också uppenbarligen!

Som tröst i all denna glömska är att när vi pratar om hur mycket saker vi glömmer på fikarasterna på jobbet så är vi mer eller mindre lika virriga allesammans!

Det jag tänker på just nu är att jag hela tiden sagt nu i dessa förkylningstider att "jag har minsann inte varit förkyld på jättelänge" - så skriver jag ett sånt där tycka-synd-om-sej-själv-inlägg på Facebook (ett litet tips om du vill bli uppmuntrad, Facebook är fantastiskt...;) - då skriver min kära storasyster: "Är du förkyld nu igen? Stackars liten!"

Nu igen? Vad menar hon?

Så nu ska jag kolla bakåt i bloggen lite, det var nog inte så längesen då...

Jaja, lite synd om mej är det iaf, men tänk positivt, finns dom som har det värre!

Kram :)

1 kommentar:

  1. Kraaaam!! Ses imon hoppas jaaag, annars dör jag lite :) pöss!

    SvaraRadera