söndag, maj 29, 2022

En Släkträff vi aldrig lär glömma!!! :)

 Nu har det då äntligen hänt! Vi lyckades få ihop nästan hela klanen! En helt underbart rolig härlig träff som ägde rum vid Sommen utanför Tranås, Solvikens vandrarhem och konferens, jättefint ställe som vi verkligen kan rekommendera för just sådana här tillfällen, eller vad säjer ni andra?

Jag har sen jag kom hem levt i ett litet lyckorus för det är sååå fint att träffa alla! Nu när jag knåpat med att få in alla foton så finns ingen ork kvar att skriva en massa som jag egentligen skulle vilja... fattar inte riktigt hur jag en gång i tiden orkade skriva så mycket som jag gjort innan och när man tänker efter så får jag väl nästan skämmas för om lilla Dagny, bloggerskan som väl blev 109 år orkade så skulle väl jag?! Jisses!

Jaja - nu tänker jag iaf att jag ska försöka få in namnen på alla som var med, kan vara kul att ha 😊

Det var bara Jamie och Dan (vi saknade dem såklart 🥰) som fattades och det tycker jag inte är dåligt att såpass många kunde komma!

Ylva, Per, Anna, Johan, Alva, Mattis, Charlotta, Martin, Linnea, Elsa, Pernilla, Ronny, Wilma, Tuwa, Gideon, Dante

Mimmi, Mats, Fredrik, Jenny, Jack, Linn, Daniel

Tine, Tommy, Daniel, Åsa, Liam, Emilia, Jonna, Rickard, Justin, Jayson

Pär, Lella, Adam, Emelie, Sanna, Kenn

Inna (alltså jag då;) Måns, Linn, Jesper, Stina

Jisses! har jag stavat alla namn rätt? Har jag fått med alla? Jo men det tror jag... 44 st var vi...

Roligt har vi haft! God mat och dryck! Mycket prat och skratt! Roliga lekar (Tack Pernilla)

Dans, stim och stoj, precis som en släktträff ska vara - eller hur!? 😅💓


















 














Ett Välbehövligt uppiggande morgondopp blev det på Lördagsmorgonen för Anna, Pernilla och mig! Dante, Gideon, Mimmi och hunden Pettsson var med som sällskap/fotografer 😊



Pär och Lella var snälla och tog en liten omväg om Karlstad på väg hem till Härjedalen så jag slapp åka buss igen :)
Det blev en god middag på Chaplin "hemma på min gata" innan de åkte vidare 😆

Bra avslutning på en helt fantastisk släktträff!

Tack alla inblandade och Fidde för att du fixade! 💓



Och här har vi dem - mamma Elvy och pappa Edvin, som är upphovet till alla dessa härliga, mer eller mindre galna men Mycket kärleksfulla människor!!! 💓

Vad vi saknar er två fina 💓 



2 kommentarer:

  1. Asså denna underbara familj ❤️ Den kärleksfullaste och roligaste familj jag känner till i alla fall 🥰 känner ju inte alla men jag antar ju att ni alla är likadana 🤗 glad att jag känner en del av dem ❤️ Kramar ❤️

    SvaraRadera
  2. Så fantastisk att kunna samla så många i finaste familjen! Jag kan riktigt höra allt prat och alla härliga skratt! Det är en ära att vara släkt med er! Önskar er alla en härlig sommar! Hälsning från Monica, en nybliven pensionär !❤️🥰🌞

    SvaraRadera