onsdag, november 21, 2012

Vad blir det för kvällsmat?

Vad gör man när man promenerar hem två dar före lön, 60 kr i plånboken, för lat för att gå förbi ICA och köpa nåt gott för de där sista kronorna...

Funderar på vad som finns hemma...inte ens ett paket bacon i frysen...*suck*

Plockar fram en sån fantastisk delikatess som snabbnudlar!!! Kan ju krydda till dem med favoriten vitlök! Har ju ändå luktat vitlök hela veckan hittills!

Men så kommer jag på nåt mycket smarrigare!

Lägger frysta hallon/blåbär på en tallrik, steker till LCHF-pannkakor (fast med mjölk, går minst lika bra som grädde) och lägger dom på så bären tinar lite, detta tillsammans med en mugg kaffe och lite slö-titta-på-inget-särskilt-på-TV blev riktigt bra! :)

Städade igår så idag kan jag göra ingenting resten av kvällen!

Men nu står det en viss liten fröken och blänger upp på mitt knä där jag har datorn...hur kan du! Där vill ju jag ligga o bli kliad på nu! Ja hon pratar med mej! Eller iaf kan jag se vad hon tänker just nu!!!

Hoppas inte jag chockade er alltför mycket med ett inlägg så här plötsligt när ni säkert trodde jag slutat blogga! Jag är här! Bara inte så ofta...;)

Kram på er goa vännerna mina! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar